Köööttttttaaaaaaa!!!!

Kände mig grymt taggad när jag tog på mig skorna & hoppade ut i den härliga kvälls solen.
Va lite tveksam för hur det skulle gå för fick håll på båda sidorna precis innan jag skulle springa, men det släppte :)
Började lite lugnare idag & joggade första km på 6:45 sen ökade jag sista km & spurtade dom sista 500 m :) (springer bara grusvägen på 2km) sen kör jag lite intervaller mellan lyktstolparna på gräset på hemvägen.
Märktes tydligt att flåset redan blivit bättre. 4,67 km på 35:36 min, en halv min snabbare än igår :)

Styrkan gick fint kände bra kontakt & det brände i hela kroppen, pulsen sjönk betydligt snabbare idag så körde massa x-hopp, upphopp, sprang på stället med mera :)

Grymt nöjd!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0