Workout FF 3/30 :0)

Trodde verkligen inte att det skulle bli något bra pass idag för jag va så öm i ryggen, träningsvärken & spänningshuvudvärken..
Knaprade lite piller & hoppades på det bästa, sen gav jag mig ut.

Samma runda som dom andra dagarna som uppvärmning.
Fast idag försökte jag mig på att springa 2 km på 10 min. Första km gick på 5:45 så insåg redan då att jag inte skulle hinna. Gick ut lite för hårt, bara joggat innan. Det blev iallafall 2 km på lite över 12 min.
Resten av sträckan körde jag lite tjolahoppsansteg & höga knän, intervall mellan lyktstolparna & gick.
Tiden blev iallafall bättre 4,67 km på 36:08 min :))

Styrkan går fint lite snabbt 30 min.. skakade som ett asplöv i hela kroppen & plankan va TUNG idag... Knappt 2x45 sek "/

Men höjde även idag genomsnittspulsen på passet ;)
Nöjd tjej!!

Learn to LOVE the Burn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0