Baziinga!!

Varvar ner i soffan efter ett göddigt pass på gymmet!!
Kändes riktigt bra i ryggen =)
Trots att jag inte tränat på länge så kände jag mig starkare
& det kändes som det tog på rätt ställen =)

10 min cross

Pulldowns 3 set
Chins i maskin
Bellyback
Omvänd Bellyback på boll

Rodd 500m
Cykel 5 min
Cross 10 min
PW 10 min

Känns så jewla bra och jag är verkligen Super taggad!!
Frånvaron gjorde verkligen att man hann tänka mycket
& man kom fram till vad man verkligen vill.
Nu är det bara att ösa på!!

Motivationen finns där och jag har dom bästaste människorna
i världen bakom mig som puschar, stöttar och
mer än gärna plågar mej =) <3

TACK!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0