Booobs

OMG om ja va trött i morse - check!!
Konstigt när man lyckas få 2 timmars sömn i kroppen ;)

Totally worth it as always!!

Däckade direkt jag kom hem från jobb och sov i 1,5 timme.
Sen taggade jag till och drog iväg till gymmet.
Boobs stod på schemat!!

10 min cross

Hantelpressar plan bänk
Hantelpressar sned bänk
Pec deck
Bröstpress maskin

Situps på boll

15 min cross
10 min cykel




Danne va snäll å passade mig när jag körde tyngre med hantlarna
litar inte ett dugg på handlederna eller vänsterarmen.
Får köra lite högreps tills jag kommer igång ordentligt igen
& känna mig fram.

Blev en kvällsrunda med pälsklingarna oxå, 5 km =)

Nu har jag käkat min älskade hamburgare och magen e mätt
å belåten. Känns i kroppen vill jag lova efter 3 härliga dagar
med gym, cardio och långpromenader.

Jag älskar varje sekund!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0