Give me some balls...



Sitter i soffan å har precis ätit mitt knäckebröd,
taggar inför kvällens gympass.

Idag ska armarna plågas,
flebbet ska boooort!!
Synd det inte e gjort i en handvändning...
Men inget ont som inte har ngt gott med sej!!

Sträcker lite på mig å känner musklerna ömma,
de e kärlek för tillfället.

Fick lägga mig efter jobb igen...
Jag fattar inte ja e en sån mes!!
Blir helt vimmelkantig å halvt illamående efter fm passen..
Men en alldeles för lång powernap senare så är man
fit for fight igen =)

Skönt å veta att de ENDAST är 3/5 fm kvar....
wooohoooooo!!!!
Hallelujah!!

Ska även jobba lite extra i helgen
cashing!!

Nä nu kryper det i kroppen, dags för en liten hundrunda
sen gym!!

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0