Insane in da membrane, insane in the brain...

Japp då har man drabbats av
TOTALT HJÄRNSLÄPP
CHECK!!

Så vad har jag nu gjort??

Fick sådana jewla cravings inatt och har inte kunnat
släppa det.....
Suget va enormt och hjärnan sattes i spinn.
Jag visste inte vart jag skulle bli av,
jag längtade bara hem.
 Längtade hem så mycket till "det" att jag nästan fick bita
mig i fingret för att få något annat att tänka på..

Spänningen stiger.....
dammDaMDammdi dammm
Va hon godissugen tro???



Puckot ville ut å SPRINGA!!!!!

Spriiiinga!!!!

FATTAR NI??? FÖR DE GÖR FAN INTE JAG!!!



And so i did...

Fattar inte vart energin kom från eller hur
det kom sig att jag fick ett sånt sug efter å springa..
Kändes precis som det galna suget efter choklad som ibland
konstigt nog infinner sig vid en viss tidpunkt..

Å jag e ju inte på smällen,
hmm,,, vill jag bli med sko kanske?

Å jag har dessutom jobbat 16 timmars pass
dom 2 senaste dagarna...

Insane Check!!!
No Mercy..

Men de e fan skönt å va lite loco emellanåt
Hahaha!!


Godmorgon/Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0