Internationell utställning & Sheltie Special i Borås



Helgen som var spenderades i Borås med några av dom finaste
människorna i världen <3


Det var dags för utställning igen och det va väl ett år sen jag
ställde senast tror ja.
Jag drog med mig alla hundarna och vi boade in oss på
campingen tillsammans med mamma, Viveka, Bernt & alla
hårbollar =)

Vi hade ju iallafall tur med vädret, kan man nästan säga.
Jag kan lova att det SPÖREGNADE
när jag och pappi skulle sätta upp våra tält...

Jag har aldrig satt upp mitt nya tält innan heller så hej å hååå..
det blev ju helt galet å regnet öste ner å
dyngsur om fötterna blev jag.
Hade iallafall förnuftet med regnkläder till skillnad från pappi som såg ut
som en dränkt katt, hahahaha!!

Efter ett utbrott å span på ett liknande tält så fick ja iallafall
upp skiten, behöver jag tillägga att det egentligen var skitenkelt??!!!
Jaja nu vet jag ju det till nästa gång ;)

Ååå hur mysigt är det inte å sova i husvagn när det spöregnar ute,
smattret mot taket e ju ljuvligt!!
Jag somnade nästan direkt, åsikten är väl lite delad om det
är mysigt med så mkt regn eller inte. haha!!

Milo skötte sig exemplariskt hela helgen!!
Han fick Excellent båda dagarna med finfin kritik.
Mamma & Lilliz blev 3a i unghundsklassen med CK på
specialen!! Så duktiga är dom!!
V&B blev även 3a i uppfödargruppen =)

Älskade Nemosen fick följa med "mormor" upp till
Värmland. Divan ska snart löpa och det är skönast för honom
å strosa runt på gården och mysa i soffan <3
Saknaden e stor!!



En helt fantastisk helg med gott sällskap, många skratt
god mat och fantastiska hundar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0