Landskrona Karnevalen



Men ligg då bildjewl..

Haha!!

Ätardag var det ju idag och vad står överst på

Önskelistan??

1. Chailatte från Espressohouse!!!
2. gottefrukost med chokladmjölk!!
3. Mer choklad
4. Göddig mat

Allt med måtta såklart..
Känner mig alltid lite kluven vid dessa dagar..
Man har ju slitit hela veckan å sen får man äta vad man vill
det känns ändå fel, men kroppen behöver en
energiboost för att orka fortsätta förbränningen sen igen,
säger dom som vet..

Men men..

Såå drog in till karnevalen och mötte upp Anne.
Vi tog en fika på Espressohouse med min älskade Chailatte.
Anne rynkade på näsan å hävdade då dock att den luktade
som rengörningsmedel...

Whaaat a fuck!!!

Ja höll för "öronen" på min älskling å hävdade att så va verkligen
inte fallet, luktar ju ljuvligt å smakar ju himelskt ;)
HAhahaha!!!

Vi catchade upp om nyheterna och skrattade
mycket, länge å väl åt vissa
underhållande hmm ämnen...
Jag fick ont i magen haha!!!

Sen drog vi ett varv över stan å spanade in
allt som inspanas gick...
Anne dog lite å skrattade mycket diskret eller INTE
 när jag skulle köpa en munk av en mycket söt liten
sötsak....
 Hon dog när han tittade på mig å frågade om
jag ville ha den i handen
Hahahaha!!!!

Fast jag kiknade av skratt med & de lät dumt med tanke på
den roliga stämning som infann sig...

Tryckte även i mig en belgisk våffla och en mjukglass :)

Ångest - Check!!

Vi hade iallafall riktigt roligt och de va så
kul å träffa henne igen.
Får bli en fika och lite Bly snoos innan
hon drar tillbaka hem igen =)

Tjoooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0