Pour some sugar on me..



Det blev ett FETT CARDIOPASS på gymmet idag!!!

Säg aldrig någonsin att jag inte kämpar,
Säg aldrig att jag aldrig kommer klara det,
Säg aldrig att det inte är värt tiden,
Säg aldrig att det inte är ngt för mej,
Säg aldrig att jag är tråkig för jag är mån om min hälsa..

Jag gör detta för min egen skull!!
Jag gör detta för att jag mår bra av det!!
Jag gör detta för jag tycker det är roligt!!
Jag gör detta för det betyder MYCKET för mig!!

END....

30 min pw 3,5 km
20 min cykel 6,5 km
20 min cross 3,2 km

Fan va gött det var!!!

Så jewla nöjd, glad och tacksam!!
Jag puschade mig själv
Jag gav inte upp
Jag gav mer!!

Avslutade kvällen med en runda med hundarna
6km på 65 min.

Nu är jag slut som artist!!

Ciao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0