Some say love

and thats how i feel..

Jag mår verkligen bra av å träna!!

Började dagen med en pw med hundarna på 5 km =)
Sen blev det ett göddigt ryggpass på kvällen!!

Känner mig taggad, grymt taggad!!

In your face!!

Klaga och jag puschar hårdare om det sticker mer i
ögonen på folk...

Fattar inte hur folk kan missunna en hälsan.. ?
Avundsjuka säger dom bästa som stöttar å puschar!!
Men vad vinner man på att va nedlåtande mot andra??



10 min pw

Rodd 4 set
Pulldown 4 set
Bellyback 3 set
Bellyback omvänd på boll 3 set

10 min cross
10 min cykel

Kändes bra!!!

Blev så himla glad när jag tittade in hos Mats idag!!
Senaste månaden har ju varit rent ut sagt piss!!
Jag har varit sjuk och inte kunnat träna
& kosten har ju varit katastrof...

Å så säger han att
oj men det har ju hänt jättemycket!!
Jag blev glad ända in ryggmärgen!!
Tänk vad några få väl valda ord kan göra för självkänslan
och motivationen!!!!

Nu är det bara att köra!!
Kötta kötta kötta
BORT MED FLEBBET !!

Imorgon ska vi mäta lite å köra nån sån där
moj på kroppen som kollar fett å grejer...
Apparaten kommer väl få fnatt å gå sönder.
Men skit i det!! då får jag ju sträva mot att den håller
nästa gång hahahahahah!!!

Å hur kan det inte gå bra när man är i trygga händer??

Vet inte vad jag skulle göra utan mina fantastiska coacher <3
å godingarna från teamet <3
Alltid någon som gladeligen plågar en, hejjar å ger en motivation till 1000.
Fantastiska människor!!

Ni vet inte hur mycket det betyder för mig
men jag kan säga att det är

OVÄRDERLIGT!!!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0