Sunday, sunny or not ;)



Varit en lugn dag idag.
Sov länge och väl tills jag vaknade av mig själv.
Gick långrundan med pälsklingarna,
fixade lite hemma,
gjorde matlådor och sen jobbade jag eftermiddag.

Gick lätt som en plätt å jobba idag och tiden
bara flög iväg =)
Imorgon börjar 12 timmars skiften..
5 dagar..
vi är iallafall 5 st från hbg så behöver bara köra en dag och det e ju gött!!

Sen e det jewlar i mej SEMESTER!!!

Finaste Mickis kommer den 24 !!
Älskade systeryster kommer den 26 !!

Helsingborgsfestivalen
26-29

Jag fyller år den 30!!
Janina kommer ner i början av aug!!

Det är Winnerbäck på Sofiero 9 aug!!

Oavsett väder så kommer semestern att
ROCKA FETT!!

Massa träning
Njuta av livet tillsammans med underbara vänner
Mysa massor med mina små pälsklingar <3
Kanske spana in nån mysig hunk!!

Ja, vem vet vad det bjuds på för godsaker för den
som håller dörrarna öppna och släpper in
äventyret  =)

Har så mycket å se fram emot och livet leker verkligen
och jag vill inte missa en sekund!!


Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0