Törnrosa...

Japp jag har soovit å sovit gott!!

La mig 8 i morse och vaknade 19.20
Like a sleeping beauty.

Det sägs ju att man blir jewligt snygg av att sova
så de e ju bara att göra sitt bästa!
HAha!!

2 nätter kvar att jobba sen ledig till på söndag.
Funderar på att slänga in ett 16 timmars pass då med.
Inte ofta man får bonus om man jobbar extra
så man blir ju lite lockad..

Pengakåt kanske det kallas...

Nästa vecka är det en vecka men 12 timmars skift
och sen går jag på semester!!

Wooopiiidoooo!!!




Ser fram emot allt roligt som sommaren har att erbjuda!!

Jag vill ha ett äventyr!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0