Upp upp UPP å hopphopp HOppa!!!!

Men Godmorgon för fan!!!
HAha!!

Tro nu inte ja pallade blogga vid denna tiden ;)
Va ju tvungen å va lite bloggig å göra ett
tidsinställt inlägg..

Så jewla bloggigt lixom, alltså, fattar ni?!

Näää, just nu släpar jag mig nog ur sängen
kollar i spegeln och får en smärre chock av filuren som
glor tillbaka...

Who is that ??!!

Segar mej in i duschen, halvsovandes....
Piper till för vattnet e svinkallt
& kommer ut som en fräsch
NYPONROS!!

Whaaaaaat!!!! Oh my gaad what a sexy little thing!!!

HAhaha okej nog med tramset!!
8 härliga timmar å knega framför mej å sen åker jag väl
hem å kastar mig i sängen för en powernap som den lilla
kärring jag är..... Hahahaha!!!

GODMORGON!!




Pöööössss å smisk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0