Vampyrer & en galen kines...

Sov som en prinsessa till 17.00

WTF min ätardag!!!!

Kan ju inte sova bort den, vilken flopp!!!

Så jag hoppade upp ur sängen,
slängde in hundarna i bilen å stack hem till
Anne å käkade pizza till frukost/lunch/middag å mellis

=))))

Bra va??!!!

Sen satt vi i soffan å pratade i 120 knyck,
skrattade så ja höll på å kissa på mej.
Vi kollade på 2 filmer först, eller hade dom på i bakgrunden
kan man nog mer säga.
Vi pratade ju heeela tiden =)

Sen blev jag påhoppad av en kines,,,,,
fasthållen å avtrynad...
Hon pussade på mej konstant å va som en liten orm,
de gick inte å få bort henne å jag skrattade
så ja trodde jag skulle smälla av!!!

Hon höll verkligen fast mitt ansikte mellan sina
små tassar å anföll mig med sin kvicka lilla
tunga....

OMG!!! Big time!!!

Vi kollade på Sommaren med Göran, Eclipse & Breaking dawn..
Frågorna tonade upp sig i våra dampande hjärnor...

Om nu vampyrer är iskalla....
Så måste ju deras snoppar oxå va iskalla...
Om man har sex med dom, får man inte
urinvägsinfektion då???

Hahahaha!!!

Å kan en vampyr ens få upp den?
Alla vet ju vad som händer när en snoppe utsätts för kyla..
Eller springer dom runt med en glad hård isglass mellan
benen hela dagarna???

HAHAHA!
Så många frågor å så få svar....



Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0