Army Fit Baby!!

 
Booooyyyaaaaahhhh!!
10 more, kom igen !!!
Pusch pusch puuuuuuuuusch!!!
 
Fy fan!! Jag & Fanny var på ett Army pass idag =)
Skitroligt med FETT jobbigt..
 
Känner mig överkörd av en ångvält,
det kittlar i alla muskler & armarna vill inte lyftas över huvudet.
det talar för en sköön kommande träningsvärk!!
 
Love it!!
 
 
Slängde precis i mig maten med fet betoning på slääängde!!
Vet inte om ja hann andas eller tugga knappt, haha!!
Då vet man att man gjort ngt när man e värre än
ett svältande lejon..
 
Dags å hoppa i duschen, blir spännande....
Får stå med huvudet nerböjt mellan benen för armarna vill inte upp över huvudet..
 
HAhahaha!!!
 
Sen e det dags för nattjobb =)
 
 


Kommentarer
Jenny

Jag tränar på nordic wellnees. Skulle gärna tränat på tränings akademin men jag vill inte binda upp mig utan bara träna månad för månad. Det är nära hemmet med.

Träna på, du verkar vara grym!

Kram!

2013-02-28 @ 13:56:14
URL: http://www.caniche.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0