Härliga Vinterdag =)

Solen skiner och fåglarna kvittrar för full hals,
tog med mig hundarna ut på en skön runda på 1 tim å 20 min.
Jag å Nemo gick å lullade lite nöjt, kampade lite med kopplet å
så skulle han gå å hålla hand med matte
medan dom små drog fram över åkrarna likt små virvelvindar.
 
Så härligt å se dom springa i full fräs,massa bus, hopp & skutt.
Diva verkligen äääälskar att springa & det verkar inte finnas nån stopp i
henne alls. Min galna lilla fartdåre =)
 
 
Anette en fd kollega var här & hälsade på en sväng.
Mormor har stickat lovikavantar och sockor så
Anette fick med sig både vantar å sockor hem & så hade hon ett
litet önskemål så ska vi se om mormor kan fixa det.
 
Stig fick komma hem från sjukhuset oxå så det e skönt, blev
inlagd för några dagar sedan då han hade ont i bröstet & det visade sig
att han haft en gammal liten infarkt för en tid sen.
Vilket han inte märkt av.
Skönt att allt gått bra, vill inte ha några tråkigheter i år...
 
Nu ska jag ställa mig å laga massa matlådor inför veckan.
Plättar & fläskytterfilé står på menyn =)
 
Senare ikväll blir det nog lite bus med
Fanny & Micke
 
Hej hopp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0