Årets första dag =)

 
Imorse packade jag in alla grejer i bilen och åt en god frukost med mamma
innan det var dags att lämna värmland för denna gången.
Känns alltid tråkigt att lämna alla men skönt samtidigt att komma hem
å komma in i alla rutiner igen & hinna komma in i
Fitness Fighten ordentligt med kosten och träningen
innan vi börjar jobba igen den 6.
 
Fick med mig matlådor efter vägen och resan gick smärtfritt =)
Till skillnad från förra året när det tog 8,5 tim hem i snökaos
& jag ringde till Micke å bad honom komma å hämta mig. Haha!!
 
Packade in allt och fixade med hundarna.
Sen va det dags för första träningspasset =)
Det gick super & jag körde hemma idag.
 
Sprang en runda som uppvärmning sen körde jag övningarna.
Kände mig så nöjd efteråt,
detta passade mig verkligen som handen i handsken och jag ser fram emot
morgondagens träning =)
 
ÄR SÅ GRYMT TAGGAD & LADDAD
2013 SKA BLI MITT ÅR!!
 
Träning, hälsa, kärlek vänner, upplevelser & utmaningar
ska få prägla detta år..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0