bitch please

 
Allt kommer att ordna sig!!
 
Igår va jag på gymmet igen, det va skönt vill ja lova!!
 
Gick en promme med Fanny & Micke i Pälsjöskog,
hade såklart dom små pälsbollarna med mig & dom tyckte de va så skojsigt.
 
Hämtade ett paket som mormor skickat =)
 
Idag har det varit full rulle här hemma!!
Städat, dammat, dammsugit, torkat golv, diskat å fixat.
 
Fanny & Micke kom på kvällen,
vi spanade igenom min ekonomi lite, fick lite tips
& råd om sparande å fixande.
Imorgon ska jag ringa å säga upp olika krediter, inte visste jag att
det hela tiden låg med å släpade även om man betalat av det.
Onödigt ju, så nu ska ekonomin oxå dammsugas hahaha!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0