Cry fat cry !!

 
" AT FIRST YOU FEEL LIKE DYING,
THEN YOU FEEL REBORN "
 
Idag va jag på kroppsmätning hos Karin på Filborna.
Hade egentligen velat gjort den precis i början av fighten men
nu fick det bli idag istället.
dom första dagarna tappar man ju mest vätska ändå och jag
vill ju veta hur mkt fett jag kan bli av med på en månad.
 
Det var inte så farligt med underhudsfettet det som inte var så bra
var att jag tydligen har en hel del fett runt mina organ
& det är det som jag behöver sänka rejält.
 
Så nu vet jag vad jag har att jobba emot.
Hon tyckte oxå att 60 kg nog kunde vara en bra vikt för min längd.
Men jag får oxå räkna med att om jag lägger på mig mer massa
iform av muskler så kommer jag kanske väga lite mer än det.
 
Men nu ska vi ju inte hänga upp oss på någon viktsiffra.
Får gå efter måtten och spegelbilden.
Fett & muskler väger ju precis lika mkt men fett tar större plats.
 
Run Bitch Run
 
Träningen gick fantastiskt bra och jag va verkligen taggad
till tusen, så jävla härligt å känna energin som verkligen
sprudlar i kroppen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0