Ett litet steg framåt är ändå ett steg framåt..

 
Var till Väla en sväng på dagen och spanade in rean lite,
fick med mig några små fynd hem =)
Svängde förbi Makeup Store och tjötade lite med bästaste Julia.
 
Fanny kom förbi en sväng & hjälpte mig med att ta förbilder till ff,
vi fikade (vatten) hahahaha!!
Bytte julklappar, jag fick ett skitsnyggt armband & ett jättefint bokskrin <3
 
Mätning & vägning
 
Midja: 96 cm (över naveln)
Lår: 62/63 cm
Arm: 34 cm
Stuss: 104 cm
 
Vikt: 71,3 kg
 
Urk, usch, fyyyy å blääää
Lagt på mig så jävla mkt vätska under jul så det e ju helt otroligt!!
 
Lagade matlådor så jag har i några dagar, städade å fixade lite.
 
Dammade av mitt löpband som jag faktiskt har i min ägo.
Sprang & gick som uppvärmning fick upp
pulsen ordentligt och va en riktig svettloppa efter passet!
Hääärligt!!
 
 
Nu blir det mys i soffan resten av kvällen..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0