fitness fighten dag 20

 
Det har gått 20 dagar & det är dags för vägning & mätning =)
 
Dag 10 - 20
 
Midja: 89 cm   - 4 cm
Lår: 60/61     - 1 cm
Arm: 31/32     -1 cm
Stuss: 101 cm     - 2 cm
 
Vikt: 67,8    - 1,1 kg
 
Tja det va väl inte så illa pinkat med tanke på att jag inte tränat på 3 dagar =)
 
 
Det är ju det absolut värsta med att va uttråkad å bara ligga hemma....
Man blir ju sugen på precis allt!!!
Men jag klarade mig, motade bort det inbillade godissuget med massa vatten,
plätt tårta & glass ala ff =)
 
Duktig tjej!!!
 
Nemo e oxå dålig berättar mer en annan dag...
Så vi har legat å myst i soffan hela tiden.
 
Älskade guldklimpen min <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0