grand finale of fitness fighten =)

 
Booom sa det så har hela januari gått!!!
Helt sjukt va fort det gått!!
 
Så idag är det slut mätning & vägning =)
 
Spännande!!
 
Dag 20 - 30
 
Midja: 86 cm     - 3 cm
Lår: 60/61     - +-0
Arm: 30/31     - 1 cm
Stuss: 100 cm     - 1 cm
 
Vikt: 66,3     - 1,5 kg
 
Totalt Dag 3 - 30
 
Midja - 10 cm
Lår - 2 cm
Arm - 4 cm
Stuss - 4 cm
 
Vikt - 5 kg
 
Jag har dessutom sänkt vilopulsen från 86 till 66 !!
Det är en minskning med 20 slag/minuten!!
 
Å detta trots 4 dagars missad träning =))
 
Inte helt trygg med å lägga ut sånna fetto bilder men bjuder på baksidan iallafall ;)
 
 
Det ska bli spännande att se vad som hänt om ytterligare 1 månad!!
 
Tack till WoS
Ni är helt fantastiska och mer än guld värda!
Ni har gett mig mer än träningsglädjen tillbaka,
ni har gett mig nycklarna till ett välmående inifrån å ut och till ett aktivt och hälsosamt liv.
Trodde inte att man kunde må såhär bra!!
Det är ett grymt koncept som rekommenderas varmt!!
Nu hoppar jag på 12 månaders ;)
Rutinerna ska gjutas in i ryggraden!!
Tack :0)
 
 
Så jag kommer fortsätta med kosten som jag gjort denna månad
& träna 4-6 dagar i veckan tills jag når min målvikt.
Efter det ska kosten balanseras upp och jag ska jobba på att
forma & tajta till kroppen ordentligt.
 
Resan har som sagt bara börjat.
 
I CAN AND I WILL !!!
 
 


Kommentarer
Catta

Klart du kan!
jag ska peppa dig hela vägen hjärat <3

Svar: Tack hjärtat <3 Å jag ska peppa dej!!Tillsammans ska vi bli riktigt fitta ;)
Erica

2013-02-03 @ 17:08:33
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Frida

Fy fan vad du är duktig!
Åh riktigt imponerad av ditt resultat! :)

2013-02-11 @ 08:57:06
URL: http://rockabillygirl.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0