Januari betyder go all in med Fitness Fighten!!!

Det är nu dags för förändring!!!
Trött på att svika mig själv hela tiden.
Det är slut med det nu..
Nu ska jag kriga!!!
 
Fitness Fighten är ett koncept som går ut på att du tränar 1 timme
om dagen i 30 dagar.
Man får kostprogram & träningsprogram.
 
Träningen är upplagd på det sättet att du kör 20 min cardio
och sedan styrkeövningar.
 
Läs mer på www.worldofshape.com
 
Är taggad som tusan och kommer ge allt och lite till denna månaden.
Man kan ju knappast få en bättre start på året.
Målet i år är att komma ner till min målvikt på 60 kg
& göra det inom 7 månader.
 
Om 7 månader blir jag skrämmande nog 30år
gaaaaahhhh!!
Planerar i allafall att vid den tiden va i så bra form som möjligt =)
 
Jakten på drömkroppen kan börja!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0