just say fuck it and live

 
KLANTARSLE!!!
 
Igår var det verkligen inte min dag....
dagen startade ju bra,
 
städade å tvättade å fixade matlådor
Tränade, maxade vissa övningar & det kändes skitbra..
 
När jag kom hem skulle jag bara springa ner i tvättstugan
å ta upp tvätten innan jobb....
Snubblade i stentrappan, tappade balansen & halkade...
Vilket resulterade i att jag flög upp i luften å landade sen med rygg å svank
rakt ner i dom härligt vassa trappstegen...
 
AJJJJJJJJJJJ!!!!!!! :´(
 
Så resten av gårdagen spenderades i sängen & soffan...
Måttligt sur...
 
Stel & öm som fan men släpade mig ut på en liten promme
idag iallafall. Blir till att hålla sig borta från gymmet några dagar...
Suck!!
 
Annars fortsatte soffhänget hela dagen & kvällen.
Ringde å grattade Anne på födelsedagen å flabbade lite.
Det va dagens höjdpunkt..
 
Nu blir det natten innan jag snear...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0