Make my dreams come true, please?

 
" IF YOU STILL LOOK
CUTE AT THE END
OF YOUR WORKOUT
YOU DID´NT,,,,
TRAIN HARD ENOUGH " !!!
 
True Story!!
 
Idag kördes första passet på gymmet,
som jag saknat det & det var verkligen skönt att vara tillbaka.
Stoppade in hörlurarna & försvann i musiken.
Va härligt å stå på crossen igen & jag gav verkligen järnet.
Å skönt å ha tillgång till lite tyngre vikter.
Även om man kört på bra hemma så känns det ändå bättre att köra till gymmet,
bara släppa allt annat & bara focusera på vad man gör.
 
Fått en ny kärlek nu oxå ;)
Smoothies !!!
Alltså det är ju det bästa som finns!!
Länge leve frukosten säger jag bara!!
 
 
Roade mig med att laga fler matlådor & myste sen i soffan med
mina små pälsklingar resten av kvällen <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0