Miss you every minute of ever day..

 
Nu är det bara 7 dagar kvar av Fitness Fighten..
Detta e verkligen det bästa jag någonsin gjort för min egen hälsa..
Har aldrig mått såhär bra.
Sockersuget är helt bortblåst & det är verkligen en befrielse
att kunna gå & handla & godishyllorna är lika intressanta som torrvarorna.
Dom finns där men jag behöver dom inte.
 
Är bara lite rädd för att släppa på det sen, vill inte ha några
återfall nu när man verkligen kommit in i detta
& suget å det inbillade behovet är borta.
Man slipper ångesten..
 
Jag har ju inte ens tuggat tuggummi =)
 
Men jag tänker fortsätta med detta fast lägga till en ätardag.
Behöver ju inte äta godis om ja inte vill, men äta något extra gott kanske tillsammans
med vänner & <3at, dricka nått glas vin å bara njuta.
 
Nu är det ju inga konstigheter med denna kosten,
det är ju bara ren mat utan socker å sötningsmedel.
Det är inget quick fix, det är verkligen något som jag kan leva med jämt.
 
Jag har fått en helt annan syn på mat & mitt förhållande till den.
 
Samma gäller med träningen den passar mig perfekt & jag känner varje dag
hur jag blir starkare, hållningen är bättre & jag sover som en stock.
 
Fitnessfighten is the shit!!!
www.worldofshape.com
Rekommenderas varmt!!
 
 
Keep fighting for your dreams...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0