4 dagar med massa mys!!

I onsdags kom min älskade lillasyster ner på besök & stannade över helgen <3 Massa mysigt!! Det blev Stor Shopping för hennes del på Väla i 3 dagar x) Nya brallor, skor, tröjor mm. Hon e precis lika mycket Shopoholic som mig eller kommer bli så att säga hihihi, fast jag var ganska duktig, har ju lagt in mig själv på rehab.. Haha!! Vi kollade film, käkade gott & bara hade riktigt syskonmys. Så trist att man träffas så sällan så man får ta vara på varje minut man får! På Fredagen va vi ute med mitt jobb & käkade mat å spelade bowling, sen blev det en sväng till Helsing. De va sköj!! Lördagen slappade vi bara å kelade med pälsklingarna, käkade tacos tills det trillade ut ur öronen å somnade på soffan i vanlig ordning haha! Tack för en underbar helg gumman <3 Älskar dej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0