Happy Birthday Sweetiepie :0)

En tisdag med fet guldkant på tillvaron :0)

Min lilla sweetiepie Catarina fyllde 30 ljuvliga år & detta ville vi såklart fira!!



Stack hem till henne så fort jag trillat ur sängen, fixat mig & pysslat om mina pälsklingarna.

Hon hade köpt en Snövit tårta som vi smaskade i oss. Med vit choklad å grädde å massa snask i..
Den var ljuvlig, underbar & det borde helt klart sitta en orgasmvarnings etikett på den mmmmmm mums!! ;0P

Efter det drog vi ner på stan & kikade lite. Satt på Espresso House & njöt över varsin ChaiLatte
Sen avrundade vi kvällen på Harrys x0)
Det blev vitlöksbröd till förrätt & till middag blev det en gigantisk ryggbiff med vitlöksdoftande potatisgratäng, bearnaise sås & sparris !!

Matkoma delux!!

Grattis hjärtat & tack för en fantastisk dag  
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0