Helgen som var..


I goda vänners lag :0)

I fredags efter jobb rusade jag hem & började rusta inför helgen.
Städade & fixade.
På kvällskvisten trillade 3 glada värmlänningar in genom dörren!!
Jenny, Danne & Wenche å lilla 4benta Laila. Vi snackade massa skit, åt lasange & drack vin. Skrattade åt Danne så ja fick ont i magen, hihi
Massa mys å få hem vännerna å pyssla om dom lite :0)
Å Jenny ska snart ha bebis <3

På lördagen stack dom till Malmö på hundutställningen & jag jobbade förmiddag. Dom köpte med 2 plädar till mina pälsklingar, sötnötar :0)
Slängde ihop pannkakor till dom med glass å bär som vi mumsade på. Sen blev det en liten powernap.
Myste vidare i soffan resten av kvällen, käkade tacos å gottade oss.

Söndagen bjöd på en ordentlig frukost innan vi stack till Väla å kikade lite. Dom fick med sig lite smått å gott hem.
Käkade lunch på tre spett & köpte gräddbullar från gräddbullerian :)
Sen körde dom hem & jag la mig å sov ett par timmar innan nattskiftet.

En mycket mysig & trevlig helg!!
I maj ska jag hem å hälsa på när det lilla underverket kommit till världen :0)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0