Slaktad Apotekspåse...

Kommer hem från jobb nu på morgonen, kliver in genom dörren & möts av ett bombnedslag.....

Nemo anser att han aldrig aldrig någonsin får någon mat i detta hushåll nu för tiden.. Jag svälter honom & han tycker väldigt synd om sig själv..

Så vad gör man som utsvulten, hungrig, nära döden vovve??

Jo matte hade ju lagt en Apotekspåse på hallbänken..
I den fanns tamponger, en deo & nu tydligen en RIKTIG delikatess....

2 paket med Canicur... MUMS!! Sa Nemo som utan skam i kroppen tog påsen från bänken finfördelade den. Käkade upp båda paketen med Canicur, test tuggade för säkerhets skull några tamponger för att se om dom var ätbara eller inte... Sedan roade han sig med att sprida ut dom i HELA hallen & finfördela kartongerna till mikroskopiska bitar...

Detta har alltså Nemo 10,5 år gjort.

Det är väl typ 8 år sedan han senast bet sönder någonting & då var han ju en ung slyngel i sina bästa rebelliska år.. Å han har aldrig tagit ngt från ett bord eller någon bänk innan!! Gamla tokstålle!! Jaja det va ju "snacks" värt 300kr...

Det kunde jag ha uppenbarligen tyckte han x0)

Så detta med att aptiten ÖKAR hos kastrerade hundar kan vi nu båda skriva under på...

Å va sur han ska bli när han inte får någon frukost.... För det kan han ju FET glömma!!!

För att förtydliga så ingen tror att jag missköter mina hundar. Självklart får dom ordentligt med mat, godis & ben..
Men nu vet jag iallafall att det inte bara är jag här hemma som har Cravings. Det blir hånglås på skåpen för både mig & Nemo :0) hahaha!!

Typ såhär nöjd med sitt brott såg han ut när jag klev in...





Kommentarer
Mamma

Snutteplutten da :) <3

2013-03-08 @ 18:17:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0