The Spring Mile..

Vaknade vid 14:30 idag.
Det var skönt att få sooova. Va så trött inatt & längtade bara hem till min trekant med kudden & täcket :0)

Käkade mellis, knäcke & makrill å vaknade till en stund i soffan framför One Tree Hill.

Rastlösheten & tankarna kröp under skinnet så jag drog på mig skorna å gick ut på en pw. Tänkte bara gå runt gårdarna (ca 5 km) men kroppen & knoppen ville ngt helt annat så jag knatade väl på. Blev milen även idag. Fast av en helt annan orsak.

Tankarna är många & jag behöver en ny plan för det mesta.. Känner att jag inte helt har kontroll över situationen längre & mina "demoner" dyker upp.

Aldrig mått så bra som jag gjorde i januari under FitnessFighten jag känner att jag måste ha lite fasta rutiner igen.

Jag planerar att snart ta min första valpkull & det är både skrämmande & roligt. Vi får se hur det blir.

Kommer att få byta jobb i år & jag vet inte helt vad det blir än. Eller var när hur heller för den delen. Det är skönt att jag är fast på Uniflex iallafall.

Blir nya grymma tag med träningen k& jag taggar inför det. Beslutsamheten & disciplinen är påväg tillbaka.

Nog sluddrat om det!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EriCa SvenSSon

Beauty Is In The Eye Of The Beholder <3

RSS 2.0